بستن X

مرکز موسیقی چکاوک
مرکز زبان انگلیسی چکاوک


خرید، فروش ، تعمیر آلات موسیقی، آموزش تلفیقی موسیقی و زبان انگلیسی
0912 - 3000 865
021 - 33 80 20 33
021 - 33 80 20 23

آموزشگاه موسیقی چکاوک

آموزشگاه موسیقی چکاوک با قدمتی در حدود 30 سال، یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های موسیقی شرق تهران منطقه افسریه می باشد. این آموزشگاه با داشتن اساتید مجرب و متعهد در آموزش انواع سازها می تواند محل مناسبی برای آموزش گرفتن هنرجویان موسیقی باشد.

آموزشگاه موسیقی چکاوک با مدیریت جناب آقای سعید مرکب سازی که خود ایشان هم در امر آموزش تجربه دارند، باعث شده تا هنرجویان موسیقی به بالا بودن سطح علمی آموزشگاه اطمینان داشته باشند.

 

آموزشگاه موسیقی چکاوک

 

    :: وجود انواع ساز در آموزشگاه

در آموزشگاه موسیقی چکاوک هنرجویان نیازی به آوردن ساز به همراه خود ندارند. زیرا ساز مورد نیاز هنرجو جهت تعلیم در آموزشگاه موجود است و فقط برای تمرین باید ساز مورد نیاز را در منزل داشته باشند.

 

آموزشگاه موسیقی چکاوک

 

آموزشگاه موسیقی چکاوک

 

آموزشگاه موسیقی چکاوک

 

آموزشگاه موسیقی چکاوک

 

    :: تعداد اتاق های آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی چکاوک با 16 اتاق آموزشی، محیطی مناسب برای یادگیری همزمان آموزش موسیقی توسط خانواده ها می باشد.
 
خانواده ها می توانند فرزندان خود را همزمان برای آموزش موسیقی به آموزشگاه موسیقی چکاوک آورده و هرکدام از هنرجویان در اتاق مخصوص به خود مشغول به آموزش ساز مورد علاقه خود باشند.
 
بعنوان مثال دختر خانواده می تواند در اتاق آموزشی گیتار و پسر خانواده می تواند در اتاقی دیگر آموزش پیانو داشته باشد و این باعث می شود تا هنرجویان در رفت و آمد صرفه جویی وقت داشته باشند.

 

    :: جشنواره های سالیانه

آموزشگاه موسیقی چکاوک بالغ بر 20 سال است که سالی دو بار جشنواره هنرجویی برگزار می کند. بدین منظور، اساتید، منتخبی از هنرجویان خود را که به سطح قابل قبولی رسیده اند فراخوانده و با برگزاری 10 الی 20 کلاس گروه نوازی، هنرجویان را در سازهای مختلف به تبحر قابل قبولی رسانده و هنرجویان به رقابت می پردازند. همچنین این جشنواره دارای هیأت داوران بوده، خانواده های هنرجویان دعوت شده و هنرجویان در رقابتی سالم به نوازندگی مشغول خواهند شد و در انتها تندیس های بسیار گرانبهایی بابت یادبود به آنها داده خواهد شد. این رفتار باعث انگیزه مضاعف هنرجو و خانواده او می باشد تا بدانند که هنرجوی عزیز در صورت پیشرفت جایی برای به منصه ظهور رساندن هنر و مهارت خود را خواهد داشت.

 

    :: محیط آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی چکاوک  از نظر تهویه و نور کلاس های مناسبی داشته  و تمام کلاس ها به صورت کامل آکوستیک می باشد .
 
آموزشگاه موسیقی چکاوک با داشتن دو سالن انتظار برای همراهان می تواند محیط مناسبی برای استفاده هنرجو و خانواده ایشان باشد.

 

    :: مشاوراه رایگان

در آموزشگاه موسیقی چکاوک مشاوره به صورت صدرصد رایگان برای علاقه یابی هنرجو توسط مدیریت آقای سعید مرکب سازی شکل می گیرد. بدین منظور ایشان انواع سازها را برای هنرجو به صدا درآورده، با آنها قطعاتی را می نوازد و سختی و آسانی سازها را می نمایانند و هنرجو در این راستا آینده خود را می تواند متصور شده و علاقه واقعی خود را دریابد.

 

    :: تاییدیه کیفیت

آموزشگاه موسیقی چکاوک از معدود آموزشگاه هایی است که تاییدیه کیفیت انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران را دارد که گواهی نامه های خاص آن برای مشتریان گرامی به نمایش گذاشته شده است.
 
هنرجویان مرکز موسیقی چکاوک در سال 1397 با دانشجویان موسیقی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد شماره 4 مسابقه موسیقی برگزار کردند که تندیس مشترک این جشنواره برای مشتریان عزیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
دوره های مقدماتی اغلب سازها بجز ویلن، کمانچه و عود دوره های 20 جلسه ای می باشد. دوره مقدماتی آموزش ویلن در آموزشگاه موسیقی چکاوک 40 جلسه است.

 

    :: اساتید آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی چکاوک با داشتن 23 استاد در زمینه آموزش انواع سازها فعال بوده و در راستای خدمت به مشتریان عزیز، همه روزه چندین استاد به آموزش انواع سازها به صورت همزمان مشغولند.
 
در آموزشگاه موسیقی چکاوک اساتید آقا و اساتید خانم حضور داشته و مشتریان عزیز حق انتخاب دارند.

 

 

    :: ساعات کاری آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی چکاوک همه روزه حتی جمعه ها از ساعت 10 الی 22 فعال است.
 

 

    :: فروشگاه مرکز موسیقی چکاوک

بعلت همجوار بودن فروشگاه آلات موسیقی مرکز موسیقی چکاوک با آموزشگاه موسیقی چکاوک، هنرجو به راحتی می تواند ساز مورد علاقه خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از آموزشگاه با ضمانت بدون قید و شرط خریداری نماید.

 

    :: کوک سازها

کوک انواع سازها در آموزشگاه موسیقی چکاوک به جز سنتور کاملا رایگان می باشد.

 

    :: شهریه آموزشی

شهریه آموزش در مرکز موسیقی چکاوک بسیار مناسب می باشد و گوی رقابت را از همکاران خود در این رابطه ربوده؛ به عبارتی نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در آموزش را در آموزشگاه موسیقی چکاوک می توانید تجربه نمایید.

 

    :: تعمیرگاه مجهز

با توجه به وجود تعمیرگاه مجهز در مرکز موسیقی چکاوک، در صورت لزوم هنرجویان به راحتی می توانند آلات موسیقی خود را تعمیر، تصحیح و کوک نمایند.

 

مرکز موسیقی چکاوک

 

مرکز موسیقی چکاوک

 

مرکز موسیقی چکاوک

 

مرکز موسیقی چکاوک